Ники Китаеца хруска виагра, анаболите скапали мъжкото достойнство на бившия мъж на Азис

3238
06 Февруари 2017, 14:00


Ники Китаеца яко хруска виагра. Мачото си купува таблетките за сигурен секс през ден, видя HotArena. Фитнес маниакът, който навремето се врече във вечна вярност на краля на чалгата Азис, ама май само за реклама, днес имал жестоки проблеми с ерекцията. Мъжкото му достойнство се спихнало заради прекомерната употреба на анаболи преди и след посещението във фитнес залата. 

При обикновена тренировка и прием единствено на добавка за по-бързо изгаряне на мазнините в тялото на мъжа се секретира далеч повече тестостерон от обикновено. При гълтане на всевъзможни химични бълвочи за по-релефно тяло и бързо трупане на мускулната маса обаче ефектът е обратен. Първият признак за прекомерна употреба на анаболи се изразява именно в „кацналия самолет“.

Доскоро Китаеца се славеше като невероятен издръжливец в леглото, но добавките му изиграват лоша шега и затова се налага изкуствена стимулация с помощта на магическото синьо хапче. Не е ясно дали бившият на Азис се е консултирал със специалист, преди да си самоизпише лечението за подобряване на сексуалната активност и увеличаване на либидото. А посещението при лекар е задължително, защото приемът на виагра може да бъде много опасен при хора с болно сърце и проблеми с кръвта.

Въпреки че очевидно има драма под завивките, Китаеца продължава да лапа и анаболи, както е видно от последните му снимки, на които само мускулът на ръцете прилича на дънера на стар бук. 
 




Коментари
Подреди по
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*
поредния комлексар
преди 8 месеца
-1
Поредният комплексар..Толкова е грозно,лично на мен ми е отвратително това напомпано тяло...Но,всеки си има вкус,щом се харесва така...да блъска анаболи...то си е за негова сметка
Напиши отговор
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*


HOTARENA.NET ВЪВ FACEBOOK
HOTARENA.NET ВЪВ GOOGLE+
Google+
© 2010 - 2017. HotArena | Всички права запазени