Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“.
Тоника СВ ни връщат в модния социализъм...
Комплименти на Тоника СВ за наградата от Бг радио. Това е толкова хубаво, че на този фон още повече се набива начина, по който легендите на естрадата ни са били облечени. И по- конкретно- понеже не ги различавам, ще напиша Певица 1 и Певица 2. Певица 1, находяща се вляво на кадъра, има рокля, наподобяваща нощна лампа в рустикален дом. Кройката можеше да бъде интересна, ако долната част не приличаше на приканваща хралупа. Не зная всъщност, с какво би могла да е приканваща, ама на- така ми дойде на устата. Същата певица е избрала обувки, в които разпознавам стила на всичките си съседки в град Златица а това никак, ама никак не е било скоро. Да кажем, че в онези години Цола Драгойчева ръкомахаше бойко от Мавзолея. Певица -2 е облякла нощно небе, което не бе нужно да облича. Освен Стефан Диомов, чиито стил е безупречен, сравнен с този на подопечните му, двамата господа Певец 1 и Певец -2 са си почти лика прилика, но може би така трябва да е в един дисциплиниран военен ансамбъл.
Русата Златка облечена като шопска салата...
Гаджето ми каза да кажа на Златка да каже на стилистите си да кажат на ...Твърде дълго за да бъде запомнено, но аз мога да кажа на милата госпожа, че в тази рокля не е одобрена от мен. Мога да кажа също, че прическата е леко демоде и ако иска съвет, може да го получи в професионален салон. Косите в корена изглеждат износени и да, спомням си, че имаше една такава мода, ако не се лъжа, преди десетина години. Златка е избрала тази рокля, която независимо от материята, изглежда басмяна. Тълпите рускини, които идваха по Черноморието през 1981 година изглеждаха почти така. Не казвам, че е лошо, само си спомням. Гаджето ми ме бута- О, да и полякините изглеждаха така. Сандалките къртят мивки /думи на гаджето ми/ но аз мисля, че те самите изглежда на мивки, още преди да са монтирани. Гаджето казва, че шегата не ми се е получила. Голям праз! Оказа се, че не било праз а декоративна зеленина зад плейметката. И да, Златито е облечена в нещо като шопска салата.
100 кила и Джанаварова дали не са слънчасали?
Госпожица Джанаварова /как ли произнасят това име в Гърция/ ми се струва облечена в изолирбанд- две парчета от по да кажем, двайсет сантиметра са спомогнали за това, което виждам. На бюста лепенките са разнообразени с ципове и висулки а подобието на пола поражда въпросителни за това как ивиците изолирбанд са така добре напаснати. Твърде много пръстени по ръцете на певицата, чак не е за разправяне. Колко струва, моля ви се, този на средния Ви пръст? До Маги виждам 100 кила плат за чувал или плат за който никой не е чувал. Огромни ръкави като мечи дупки лаят в погледа ми но не ме плашат, защото плашещи тук са много повече естетически обстоятелства. На първо време не мога да установя националността на облеклото, на второ време, виждам как дългата риза се обажда на „слабо време“ в общия ансамбъл. От всички копчета представени тук, може да се направи хубаво детско коритце, но кой да се сети. 100 кила ракия давам, само да мога да разбера откъде 100 кила се сдобива с подобни модни гюрюлтии...
Филева облечена в татуировка? Май да!
Искам да съм моден шпионин и да се пъхна под дрехата на Михаела Филева. Искам да установя с очите си кое е плът и кое плат- толкова неясни и подвеждащи са дантелите, кройката и влиянието върху въображението ми. Прекрасната фигура на Михаела доставя много достолепие на облеченото, но аз разглеждам роклята извън този контекст. Как например това би изглеждало върху Адел... Дано е ластична! Мога ли да предположа, че това не е рокля а странна мащабна татуировка, излята в пространството мастилница, зад която певицата просто е попаднала. Царят е гол? Май така изглежда, но не искам да отида толкова далече и толкова навътре в това. Прическата на Филева е прилична, смятам, че една по- подходяща рокля щеше да осмисли всичките и усилия да изглежда прекрасна. Изненадващо- обувките ми допадат. Дали имат случайно 44 номер? Шегувам се...
Роклята на Шарън - за музея на Габана в ... Хавана
Тази рокля заслужава един добър свещеник, годеник и арка с цветя. Защото актрисата Шарън Стоун почти прилича на булка и то Булка- беглец, от добрия вкус. Тя е ослепителна и от последните ни пъти, в които сме се засичали във Виена, е все повече великолепна. Но тези огромни изкуствени цветя /ако са такива/, върху тюл /ако е тюл/, ми напомнят на богата украса в приемната на сватбена агенция или на съсипана такава на самата сватба. Има нещо неестествено значима жена като Стоун да се облече така, което според мен освен кичозно е и неудобно предвид сложните маневри, на които е подложена при преминаване на червения килим. Ами ако репортер настъпи краищата на дрехата, ами ако долна колежка си изсипе вечерята там, ами ако се наложи да се ползва тоалетна... Вземайки предвид всичко това, намирам роклята за най-подходяща за музей. Може музея- Платовете и хората, може и музея на Долче и Габана в Хавана. И без това нелепото разточителство на цветове прави звездата да прилича на стара кубинка от социалистически пощенски картички. Имам предвид от главата надолу.
Тоника СВ ни връщат в модния социализъм...
Комплименти на Тоника СВ за наградата от Бг радио. Това е толкова хубаво, че на този фон още повече се набива начина, по който легендите на естрадата ни са били облечени. И по- конкретно- понеже не ги различавам, ще напиша Певица 1 и Певица 2. Певица 1, находяща се вляво на кадъра, има рокля, наподобяваща нощна лампа в рустикален дом. Кройката можеше да бъде интересна, ако долната част не приличаше на приканваща хралупа. Не зная всъщност, с какво би могла да е приканваща, ама на- така ми дойде на устата. Същата певица е избрала обувки, в които разпознавам стила на всичките си съседки в град Златица а това никак, ама никак не е било скоро. Да кажем, че в онези години Цола Драгойчева ръкомахаше бойко от Мавзолея. Певица -2 е облякла нощно небе, което не бе нужно да облича. Освен Стефан Диомов, чиито стил е безупречен, сравнен с този на подопечните му, двамата господа Певец 1 и Певец -2 са си почти лика прилика, но може би така трябва да е в един дисциплиниран военен ансамбъл.
Русата Златка облечена като шопска салата...
Гаджето ми каза да кажа на Златка да каже на стилистите си да кажат на ...Твърде дълго за да бъде запомнено, но аз мога да кажа на милата госпожа, че в тази рокля не е одобрена от мен. Мога да кажа също, че прическата е леко демоде и ако иска съвет, може да го получи в професионален салон. Косите в корена изглеждат износени и да, спомням си, че имаше една такава мода, ако не се лъжа, преди десетина години. Златка е избрала тази рокля, която независимо от материята, изглежда басмяна. Тълпите рускини, които идваха по Черноморието през 1981 година изглеждаха почти така. Не казвам, че е лошо, само си спомням. Гаджето ми ме бута- О, да и полякините изглеждаха така. Сандалките къртят мивки /думи на гаджето ми/ но аз мисля, че те самите изглежда на мивки, още преди да са монтирани. Гаджето казва, че шегата не ми се е получила. Голям праз! Оказа се, че не било праз а декоративна зеленина зад плейметката. И да, Златито е облечена в нещо като шопска салата.
100 кила и Джанаварова дали не са слънчасали?
Госпожица Джанаварова /как ли произнасят това име в Гърция/ ми се струва облечена в изолирбанд- две парчета от по да кажем, двайсет сантиметра са спомогнали за това, което виждам. На бюста лепенките са разнообразени с ципове и висулки а подобието на пола поражда въпросителни за това как ивиците изолирбанд са така добре напаснати. Твърде много пръстени по ръцете на певицата, чак не е за разправяне. Колко струва, моля ви се, този на средния Ви пръст? До Маги виждам 100 кила плат за чувал или плат за който никой не е чувал. Огромни ръкави като мечи дупки лаят в погледа ми но не ме плашат, защото плашещи тук са много повече естетически обстоятелства. На първо време не мога да установя националността на облеклото, на второ време, виждам как дългата риза се обажда на „слабо време“ в общия ансамбъл. От всички копчета представени тук, може да се направи хубаво детско коритце, но кой да се сети. 100 кила ракия давам, само да мога да разбера откъде 100 кила се сдобива с подобни модни гюрюлтии...
Филева облечена в татуировка? Май да!
Искам да съм моден шпионин и да се пъхна под дрехата на Михаела Филева. Искам да установя с очите си кое е плът и кое плат- толкова неясни и подвеждащи са дантелите, кройката и влиянието върху въображението ми. Прекрасната фигура на Михаела доставя много достолепие на облеченото, но аз разглеждам роклята извън този контекст. Как например това би изглеждало върху Адел... Дано е ластична! Мога ли да предположа, че това не е рокля а странна мащабна татуировка, излята в пространството мастилница, зад която певицата просто е попаднала. Царят е гол? Май така изглежда, но не искам да отида толкова далече и толкова навътре в това. Прическата на Филева е прилична, смятам, че една по- подходяща рокля щеше да осмисли всичките и усилия да изглежда прекрасна. Изненадващо- обувките ми допадат. Дали имат случайно 44 номер? Шегувам се...
Роклята на Шарън - за музея на Габана в ... Хавана
Тази рокля заслужава един добър свещеник, годеник и арка с цветя. Защото актрисата Шарън Стоун почти прилича на булка и то Булка- беглец, от добрия вкус. Тя е ослепителна и от последните ни пъти, в които сме се засичали във Виена, е все повече великолепна. Но тези огромни изкуствени цветя /ако са такива/, върху тюл /ако е тюл/, ми напомнят на богата украса в приемната на сватбена агенция или на съсипана такава на самата сватба. Има нещо неестествено значима жена като Стоун да се облече така, което според мен освен кичозно е и неудобно предвид сложните маневри, на които е подложена при преминаване на червения килим. Ами ако репортер настъпи краищата на дрехата, ами ако долна колежка си изсипе вечерята там, ами ако се наложи да се ползва тоалетна... Вземайки предвид всичко това, намирам роклята за най-подходяща за музей. Може музея- Платовете и хората, може и музея на Долче и Габана в Хавана. И без това нелепото разточителство на цветове прави звездата да прилича на стара кубинка от социалистически пощенски картички. Имам предвид от главата надолу.