Мъжкото достойнство на Ванко 1 пострада! (Ето какво му причиниха стероидите)

3373
04 Октомври 2014, 14:01


В манията си да вае тяло като на борец, Ванко 1 си е създал сериозни здравословни проблеми. Заради високата токсичност на добавките, които певецът приема при тренировки, мъжкото му достойнство е пострадало, научи HotArena.net.

 

Негов приятел дори го е откарал до спешното отделение, тъй като рапърът усетил силна болка в областта на слабините.

 

Прегледът показал, че има разкъсване на стената на левия тестис, причинено от повишено налягане на телесната течност                в обвивката на скротума, пише в. „Всеки ден“.

 

В случая проблемът е дошъл от вътрешно напрежение, предизвикано най-вероятно от употреба на анаболни стероиди, твърди негов познат на име Коста.

 

„Ванката напоследък се разцепва да гълта метан, изписва си го от чужбина и сигурно дава по 200-300 долара на месец. Изпитва вълчи глад и набива през 2 часа, обаче е качил поне 15 кила мускули само от пролетта“, добавя още информаторът.

 

Метанът е доста токсичен. Той стопява мазнини за отрицателно време, но уврежда тъканите на клетъчно ниво и стимулира остри реакции на имунната система като събирането на течност в тестисите.

 

При усилени тренировки налягането в нея се покачва и торбичката се спуква.

 




Коментари
Подреди по
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*
Мария
преди 2 години
0
ЦИГАНИН
Напиши отговор
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*




HOTARENA.NET ВЪВ FACEBOOK
HOTARENA.NET ВЪВ GOOGLE+
Google+
© 2010 - 2017. HotArena | Всички права запазени