loading...
loading...

Вследствие на хормонална терапия! Нещо много лошо се случва с лицето на Мария Илиева (Подробности)

2505
18 Май 2016, 15:00


Мария Илиева стана жертва на хормонална терапия. Певицата се подложи на процедурата за зачеване ин витро в края на миналата година, но тя дала твърде неприятен страничен ефект, научи HotArena.


В продължение на два месеца звездата гълтала таблетки за балансиране на хормоните в организма си, но в резултат по лицето й се появила засилено окосмяване. Най-неприятно било положението около бакенбардите й, където тъмните косъмчета се забелязвали особено много. 


Това е причината тя да се подложи на куп процедури с фотоепилация, за да се отърве от козметичния дефект. Тъй като не успявала да го прикрие с фон дьо тен и пудра. 


Два пъти в месеца певицата ходи в един от най-известните столични козметични салони, където премахват окосмяването от бакенбардите й, брадичката и задната част на врата. Цялото това удоволствие струва на Мария по 1800 лева на месец, която тя с охота дава, само и само да изглежда добре.

 
На този етап тя категорично отказва да говори за случващото се в личния й живот. Певицата не иска да дава подробности за мъжа до себе си, камо ли за опитите да има наследник. Мария постоянно е спрягана с различни гаджета, а своевременно тя споделя, че в момента я вълнува единствено кариерата й. Въпреки това обаче не отрича, че иска да има дете, заради което се подложила на хормоналната терапия, предават от Всеки ден


ЕКСКЛУЗИВНО!!! Невероятното отслабване на Ваня Червенкова вече е постижимо от всеки с уникалния й продукт – BEVARED! Вижте и кои звезди се вталиха с добавките! Поръчайте ТУК!

loading...


Коментари
Подреди по
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*


HOTARENA.NET ВЪВ FACEBOOK
HOTARENA.NET ВЪВ GOOGLE+
Google+
© 2010 - 2016. HotArena | Всички права запазени