И тази седмица в рубриката си \"Гилотина\" за в. „Телеграф“ лорд Евгени Минчев не пощади модните прегрешения на звездите ни. Вижте кой попадна под ударите му днес.
Освен ако не участва в театрална постановка или филм за живота на съветска учителка, поканена да изнесе лекция в Сибир, нямам обяснение за този стил на Катерина Евро. Жабо, като снежна партина прорязва тъжната черна тайга на смокинга или шлифера и – това не може да бъде установено с точност. Прическата- напълно коректна и симпатична, ако Евро седи на гише и попълва формуляри, е всъщност единственото , което тя не бива да променя в случая. Харесвам вълнуващата и свежест и красиви черти, към които актрисата би могла да прибави някои модни акценти като ярко жълто, малиново и дори бежево, които да откроят чертите и да променят видимостта на ЕГН-то.
Защо това момче се държи като уличен стълб, върху който има щъркелово гнездо...Точно на това ми прилича позата на Емил Конрад, чиито ръце са сплетени върху главата му така, че напомнят едновременно на трамваен пантограф и на токоразпределително съоръжение. Сивата блузка на младежа спомага за споменатите усещания, породили си в естетическата ми главица. Отдолу се подава кафяв каиш, несъдържащ никаква прилика с останалото текстилно кощунство. Емилчо разполага с татуировки, освен ако не е започнал да пише черновите на своите книжки по ръцете си. Представям си го седнал на Централна гара и нанася словесните си съображения по кожата докато яде хот дог.
Увеличената телесна площ на Азис позволява да се насладим на забележителното му каре, опнато като върху сватбарска маса. На мен лично ми напомня, все едно фамозният Кристо е опаковал Рила планина, но тук водостоците, чини ми се са по челото на певеца. Твърде балканска е стойката на народния любимец, наподобяваща падаща от дърво катерица с микрофон. Недоумявам и от запретнатите ръкави на ризата, които добавят още мирис на скара в кадъра. Колегата му Фики ненужно се покланя пред Азис, защото поне в модно отношение го превъзхожда. Но и при Стораро има естетически несъвършенства, като ще посоча на първо място колебливата материя, варираща в очите ми между сукно за народна носия и анцунг. Липсващите ръкави и кичозната украса по краищата на облеченото го правят да изглежда така ,сякаш хитовият певец е облякъл реставрирано полско фиатче. Езикът на тялото издава, че вероятно присъстваме на сценична свада или спор за паркомясто.