Онзи ден се питах къде е Малина, а днес виждам, че тя вече е една естетическа къпина, така презряла в старанието си, че се е самопокапала по бюстието. Дали това е бюстие или друг вид текстилна преграда, липсва професорът по кич Иван Славов за да докаже, но с просто око е видно, че не съществуват колебания по определянето. Щедрият плод на попфолка развива въображение в колана, преливащ се в пола или пък панталон, от своя страна задушен в страстната заливка на завързаната около ханша риза. Дали от страх да не оберат гардероба или пък от хищност към визията си, госпожата предлага претоварена от текстил визия, сравнима само с кашон за дарения на дрехи в църква. Прическата- добре подготвена като за участие при Милен Цветков, тук изглежда като невъзпитан резултат от упражнение на млади стилисти в час по трудово. Мисля си, че стилист Капанов би реагирал на тази прическа с ножица и за всеки случай- с флекс.
Навън е бяло, под полата на Анелия – също. Зимата е била винаги в модното излъчване на певицата а сега е направо част от нея, с тези бели преспи, загатнати не а направо очертани отдолу. Деликатните мъже не влизат в тези подробности, така , че поемам по дългия път нагоре към роклята. Ламе, ресни, дантела и пълен асортимент от витрините на изобилието са втъкани в дреха, спокойно достигаща нивата на всяка соц абитуриентка. Роклята скъсява разстоянието до „зимните и преспи” с едно огромно деколте, предвидено сякаш за паркинг на снегорини. Точно там се развива съчетание с лента, защо точно траурна-не зная. Недоразумение има и в прическата, спокойна и гургуличеща като на солистка във Филип Кутев и плитчеста като тази на Юлия Тимошенко. Но позата, разбира се- позата...Каква е там всъщност ползата...
Като гледам Галин, си мисля за торта Гараш. Толкова надалеч във времето ме връща младежът, който засега ме впечатлява само с доставките си на хумористично облекло. Ето и днес- напълно уверен в избора си, певецът /а дали е така, кой , кой ще ми каже/ , носи тишъртка, като повърната от хамелеон. Цвят на килограм разпорва по шевовете теорията на вероятностите. Тук също е съвсем малко вероятно това да е модерно някъде, камо ли на сцената на един такъв форум, като годишнина на Пайнер. Нежният рисунък по блузката галинина е като групов секс на пеперуди, всяка от които преди това е била на изложба на Пикасо. Следват дънки, били модерни някога, но днес или поне в очите ми- те покриват времена и нрави, към които хората с вкус не биха се връщали. Устните са така застинали, сякаш не пеят а са жадни. За какво, питайте него. Прически като неговата вече сме виждали на предишни награди на MTV а и в предишни концерти на...Планета. Споменах ли вече устните...
Тъкмо си мислех, че след смъртта на Кастро няма какво повече да ме разстрои и ето ти Райна. Истинска княгиня на пропорциите, певицата е допуснала да прилича на торта, от която току що е излязло лице с характеристиките на Венета Рангелова и объркан в деянията си Денди. Прическата-детска занималня за пластмасова кинкалерия и пасмантерия, ври от претрупаност. Това е все едно да намериш Сашка в някой мол, по време на black Friday . Витрина на редица аксесоари, сред които каишка на врата /пак Сашка/, Райна иска да блести в собственото си модно шоу, но публика тук липсва. Или поне аз се изнасям с триста, уплашен от видяното. Стигаме до коженото яке-скромна модна утеха сред нахвърляното в пространството. Пиленцето на попфолка кукурига в червено чрез шифон, набран набързо за да образува пола, висяща като мострено перде в магазин за един лев. Двупосочният цип на якето забързва кадъра като го препраща в трета глуха.