Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“
Найденов със странна гардеробна наличност
Все по-учуден съм от Васил Найденов, заливащ екрана с причудливи модни комбинации. Златното сако само по себе си може да му подхожда, но комбинирано с това пъстро клинче издава естетическа немощ. Гаджето ми, който не е българин, допуска, че това е фен на голяма звезда, който прави скромни опити да наподобява на него. Казах на гаджето, че нищо подобно, това е самата звезда. Гаджето се сви изненадан в креслото ни. Найденов като малко дете сигурно иска да покаже всичките си гардеробни наличности наведнъж и къде най-добре да го направи - на екрана. Наталия е отишла още по-далеч от звездния си гост. Тя е облечена така, както някои друг кралици намират, че е удачно след полунощ. Както обичам да казвам - тук положението е хвани единия, съблечи другия.
Фурор на черния Рачков и пъстрата Златка
Много е странно защо знаменитост като Димитър Рачков се носи сякаш багерист в извънработно време. Не харесвам и онова, което носи на сцената, но целият в черно, с маратонки, чието място е в бараката с инструменти, актьорът не би трябвало да се появява. А от кадъра той изглежда толкова видимо доволен, че не се въздържам да го опиша. Има тела и кожи, които не бива да бъдат показвани с къси панталонки и ръкави, но Рачков очевидно е на друго мнение. Черната Златка този път е пъстрата Златка. Не мога да отрека изобилието от цветове по гащеризона й, който много прилича на картина от Панчо Малезанов. Тук липсват ръкави, но пък яката е проектирана така, все едно ще се прекосява Северният полюс.
Странни деколте и обувки при Анн Джи
Добре дошла, Анн Джи, след дълго отсъствие. Човек би казал, че певицата участва в някое имитационно шоу и защо ми се струва, че почти успешно имитира Тони Дачева. Поне като някои елементи на облеклото, с които жени на определена възраст трябва да се съобразят. Не съм съгласен със случващото се в деколтето, където два конеца придържат нещо като сутиен, вероятно продължаващ надолу, като малка черна рокля. Обувките изглеждат арогантни, същите използват някои жени, чиито специално занимание ще премълча. Предизвикателната поза не помага на всичко, представено дотук, още повече на връхната дреха, по която има фосфоресциращи елементи, сякаш обозначават ремонт. Прическата може да се определи като много добра, ако разбира се, под нея бъдат отнети всички описани аксесоари и облекла.
Орлин Павлов облечен в дънна платка
Сакото на Орлин Павлов ме кара да мисля, че дизайнерът на плата е използвал за вдъхновение дънна платка. Толкова разграфено, с техническа точност са тези шарки, защо да не са дошли от устройството на някой лаптоп? Орлин не престава да е приказно чаровен, макар дигиталното му сако да носи послания, с които новите тенденции още не са запознати. Също така кой е казал, че толкова много черно и тъмно на едно място са добре за свежестта на един сценичен тоалет. Струва ми се, че Павлов винаги е отбягвал ярките цветове, които – нека ми повярва – биха му отивали. Ако има проблеми със смелостта, може просто да разгледа избраното от световни изпълнители, принадлежащи на неговото поколение.
Гергана Пеева вдъхновена от Шанел
Стилна есенна мода от Гергана Пеева, насърчаваща заетите жени от новото поколение. Притежателката на House of Gerucchi носи кремава дантелена рокля, с която показва превъзходството на елегантността пред временните модни заявки. Обувките тук са брилянтна добавка към дрехата и интериора, импонират на общото жужене на цветовете и нито доминират, нито остават незабелязани. Гергана е добавила шанелено сако, придаващо на визията гордост от дизайнерските решения на Коко. Прическата довършва започнатото, без претенциозност, но с достатъчно стил, за да бъде забелязана.