Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“.
Яна Маринова – дива, самодива, в бяла премяна
Тази актриса сбъдна една моя неволна мечта. Да видя жена, разперена като Христос в Рио де Жанейро. И то- на нашенска територия, което прави постъпката още по- смела. Освен ако роклята не е от някой алтернативен спектакъл, то облеченото от Яна Маринова е малко странно за мен. Така, както съм седнал и разглеждам снимката, ми хрумва, че може да иска да съпреживее ролята на самодива или само на дива, която още не е избрала какво да облече. Ще бъда откровен и ще кажа, че на хубавото българското име Яна подхожда подобно облекло, но не и в ежедневнието. Кой съм аз да обсъждам решението на една зряла жена, но все пак, ако ми бъде позволено, нека кажа, че посред бял ден, тази дреха може да подейства травматично на прелитащите птици. Може да прелъсти рояк комари или да даде идея на скулптур да повтори статуята в Рио. Не ме напуска и мисълта, че в Рио де Жанейро все пак е годишния карнавал, може да пратим Яна там, нека те да преценят, да не си слагам „грях“ на душата, както народа казва. На село съм виждал в бостаните подобни пози, но да не се връщаме в миналото...
Крум съчетава тату с есенни листа. Може повече!
С риза, като ефектен фототапет в социалистически хол, Крум ни въвежда в последните дни на есента. Тук огромни черни и бежеви листа анонсират биографията на този тъжно-красив сезон. Крум отново е актуален с нова песен, но откъм облекло, мисля че се намира някъде в ранните 90 години на миналия век. Оригинално хрумване е късите ръкави да бъдат удължени от татуировки, макар все пак да не се знае дали е бъркал дълбоко на мръсни места или просто е моден акт. Още по- изумяващо е парчето плат на китката му. То може да означава, че е опит за неуспешен моден акцент, но може да е и знак, че Крум /пази Бог/ е посегнал на вените си и чевръст фелдшер го е ... спасил. Не са ли това същите дънки, с които вече сме виждали Крум... Кой знае. А очилата и позата са така повтаряеми в репертоара му, че дори няма да ги пипам.
Звездите са позелеНЕЛИ от щура мода...
Ах, зеленикави вселенски фанфари огласят силуета на Нели Рангелова. Мислех, че описаната по-долу Джена е изкупила всичко в този гущеров цвят а то останало и за Нелката. Щом е така, нека се изкажа- излиза, че българският моден вкус се нуждае от още много животоспасителни вливания, за да се възстанови. До Рангелова- Любенов, този „октомвриец млад“ на телевизионната естетика, е потънал в сиво, нещо като празен екран, след финални надписи. При други обстоятелства и ако не бяха така популярни, бих помислил, че това са двойка летовници, случайно попаднали в телевизионно студио и решили да се снимат за спомен. Сетрето на Нелката стои сиротно, напрегнато, шугаво, както би казала баба ми Гина, на която съм кръстен. С този избор певицата ми напомня на платноходка, надула платно към неизвестен бряг, дано това да е брега на някоя по-добра шивачка. Гаджето ми се обажда- ето защо, казва, не те обичат хората. Обичат ме хората, казвам, но едва ли Любенов ще ме покани някога пак в БНТ. Въпреки всичко- Любенов изглежда млад и симпатичен, макар и под този сив костюм. Ако все пак реши да ме покани- имам свободни дати от тази събота, до следващата.
Д-р Смилов кавалерски допълва Кали
В компанията на небрежната Кали, топ стоматолог д-р Смилен Смилов отново е отличен кавалер. За този му имидж съдействат изрядното сако и безупречна риза, с които се отличава във висшето общество. Приет в най-високите обществени кръгове, д-р Смилов полага грижи да е винаги стилен, макар понякога да пропуска да постави вратовръзка или папийонка. В този кадър Кали сякаш не търси да привлече внимание, но аз мога да определя това като естествено секси. Кали винаги успява да е женствена и съблазнителна, въпреки видимите понякога отрицания да го постига.
Тита и Джена нямат стигане. Само с трамвай...
Ти така как я мислиш, Тита? Разбирам свободното боравене с материи и цветове, но този стил понякога напомня на случайно бъркане в кошче с текстилни отпадъци , съшивани от слепец. Много излишен блясък има в тази рокля, блести тя така сякаш е предница на току що тунигован автомобил на изложение. Нито дължината, нито кройката, нито позата ми допада. Прическата се е спихнала вероятно от влагата или от усърдието, което фризьорите влагат. До Тита Джена показва рокля в същия мини размер /може да са станали модерни докато съм спал/, с цвят на влечуго, което ме отблъсква. И тук позата е запазена марка на попфолк индустрията, погледът сякаш не участва в този или който и да било момент. Обувките дълго време са настигали стайлинга на певицата и когато са го стигнали са се вкопчили до болка. Дали може да ходи симпатичната певица с тях или ще ги свали след първия кадър. Кой, кой ще ми каже...Тита и Джена нямат стигане, освен да опитам