Вижте заплатите на „прокудените“ Генка Шикерова, Бенатова, Лора Крумова, Мира Иванова, Ани Цолова и…

5638
14 Май 2020, 10:52


Пропаганда в соросоидните медии се опитва да направи внушението, че водещи журналисти са свалени от ефира на Нова телевизия, научи HotArena. Според инсинуациите това става след смяната на собствеността на медията, когато през миналата година бе купена от братята бизнесмени Георги и Кирил Домусчиеви.

Клип в сайта „Свободна Европа“ под названието „Помните ли ги? Журналистите, свалени от ефир“ изброява имената на хора от занаята, за които много жалят соросоидните им колеги. Те са всъщност до един пипалата на медийния октопод, изсмукващ ресурсите на големи телевизии и обслужващ кръга на подсъдими олигарси като Иво Прокопиев, Огнян Донев, а напоследък, включително и днес – на забегналия хазартен бос с 11 обвинения Васил Божков, който се разполага из Би Ти Ви като на дивана си вкъщи – пред удобното присъствие на водещия на сутрешния блок Антон Хекимян.

Това провокира ПИК да направи разследване на парите, източени от „свалените от ефир“ журналисти, както и на труда, полагат от тях срещу получаваните суми. Картината е повече от зашеметяваща и дава ясна представа дали тези хора наистина се вълнуват от обективната журналистика или просто изпълняват поръчки срещу тлъсто заплащане.

Ето заплатите на някои от тях:

Виктория Бехар, мениджър „Стратегическо развитие“ в Нова телевизия е била с годишна заплата от 122 454. 22 лева. Това прави над 10 200 лева на месец. Не се знае за точно каква работа. Дълбоко ожалваната днешна таксиджийка Миролюба Бенатова, която се е водила на длъжност „репортер и автор на материали“, е прибирала 99 414.71 лева годишно. Тоест, по близо 8 300 лева на месец за няма и 30 минути материали седмично.

Другата бурно ожалвана за освобождаването си репортерка от Нова – Генка Шекерова, която се е водила като част от разследващ екип, се е простила с годишна заплата от 60 452.14 лева или с над 5 000 месечно за 10-15-минутни материали на седмица.

Сътворилата поредица от скандали бивша шефка на новините в Нова телевизия Дарина Сарелска е получавала по 15 000 лева на месец, или по 180 000 лева на година. Цветан Семов, който се е водил като „изпълнителен продуцент“, каквото и да означава това, го е правил срещу 162 845.88 лева на година, което ще рече, че месечно е прибирал по 13 570 лева.

След разчистването на Авгиевите обори в Нова, Венелин Петков го прибира като главен редактор на вечерното шоу на Цитиридис, което през лятото ще преустанови трайно излъчването си.

Цветомир Семов и Дарина Сарелска са известни като главата на медийния октопод заедно с аверчето си от Би Ти Ви Венелин Петков, които под лозунга, че се борят за демокрация и свобода на словото, всъщност източват парите на собствениците на съответните медии заради интересите на подсъдимите олигарси. Те пък им се отблагодаряват, като ги захранват и по грантова линия, както прави Прокопиев и обкръжението му. Примерът е Светослав Иванов, който води събитията на медиите на Прокопиев, пише „Ретро”.

Твърде любопитно е и заплащането на телевизионния тандем Галя Щърбева и Лора Крумова. В Нова двете са получавали по 10 000 лева на месец – за 3 часа ефир седмично! Галя е получавала 4 000 лева, а Лора – 6 000 лева. След раздялата им Галя Щърбева премина в жанра „рустикални репортажи“ с участието на чужденци, живеещи в България, с продължителност около 15-тина минути в съботните и неделните сутрешни блокове. Лора Крумова обаче незабавно беше обгрижена от поборника за „умните и красивите“ Цветомир Семов и примъкната като редактор в шоуто на Цитиридис, но на половината от месечната й заплата в Нова – вече срещу 3 000 лева. Двете с Галя обаче паралелно водят обучителни курсове за млади журналисти чрез частната си фирма срещу 5 000 лева на курс на човек, като им обещават, че след това ще им осигурят назначения или в Нова телевизия, или в Би Ти Ви.

Бившата водеща на съботния сутрешен блок на Нова Мира Иванова за 3 часа седмична работа е вземала 5 000 лева на месец. А продуцентката й Станимира Иванова за същото ефирно време седмично е прибирала по 3 000 лева. Бившата водеща на сутрешния блок на Нова Ани Цолова и партньорът й Виктор Николаев, който продължава да се подвизава там, са се подписвали срещу 8 000 лева заплата за по няколко часа сутрин. Направо да ги ожалиш…

Най-смехотворното в клипа-жалейка на „Свободна Европа“ е, че като поанта на внушението, че отстраняването на тези журналисти от Нова телевизия е плод на цензура и потъпкване на свободата на словото, е посочена класацията на частната неправителствена организация „Репортери без граници“, финансирана от Сорос, която поставя България на 111 място. Причина за това било едва ли не именно свалянето на въпросните журналисти, макар някои от тях никога да не са се появявали в ефира! Красноречив е и фактът, че клипът-жалейка се появява в сайт, където автор е друга представителка на интересите на кръга на подсъдимите олигарси – Полина Паунова, която беше фронтмен на т.н. „протестъри“ на жълтите павета.

Пипалата на медийния октопод могат да се проследят и в БНР, където са намират основните „смукачи“ на държавен бюджет, раждащи грантова журналистика, каквито са Силвия Великова, Ирина Недева, Даниела Късовска и цялата банда, окупирала държавното радио, и създала поредица от скандали, довели до незаконното остраняване на бившия генерален директор на медията Светослав Костов и незаконното избиране на сегашния гастрольор Андон Балтаков.

По тези казуси съдът тепърва ще се произнесе…



Коментари
Подреди по
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*
Програмист
преди месец
-2
Ей, некадърни злобари!
Напиши отговор
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*
И какво
преди месец
-3
излезе, че Мира Иванова, която от самото начало работи за "Събуди се" е с по-малко качества от Мартина Ганчева, която наскоро се примъкна от Он ер ...и направо предаването толкова хлъзгаво, че чак през телевизора се омаслява...
Напиши отговор
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*
Лили
преди месец
-6
Толкова сте завистливи,че вас няма кой да ви оплюе в тоя цигански сайт и още повече че вие такива пари никога няма да видите ако продължавате с олигофренската журналистика която практикувате.Неграмотни,злобни журналистчета,жалки сте!
Напиши отговор
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*
Три часа
преди месец
-5
седмично е стоенето на екран по време на предаването. Изглежда някой или не знае или умишлено пропуска времето за подготовка на предаването. Но така е - завистта няма почивен ден и невежеството също
Напиши отговор
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*
преди месец
-5
Такива глупости сте преписали от някой жълт парцал,че само имбецил ще ви се върже на малоумно написаните тези
Напиши отговор
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*


HOTARENA.NET ВЪВ FACEBOOK
HOTARENA.NET ВЪВ GOOGLE+
Google+
© 2010 - 2020. HotArena | Всички права запазени